Det kliar och jag dregglar!

Herre gud vad jag e baksugen!! Jag vill verkligen testa de där cheescake cupcakesen som är nästa gång men just nu hinner jag inte =( Har ett litet litet kanske på imorgon kväll men den chansen är så micro liten....men nästa helg är ett MÅSTE, lär väll inte hinna med det i veckan kan jag tro, så sjukt mycket plugg nu, ja det är sjukt mycket ända fram till sommarlovet.  Mmmm sommarlov! Fattar ni vad jag ska baka då?! Fattar ni HUR mycket jag kommer få gå ut och gå då!?!?! Hahahaha!! Lätt värt det =) Ska inviga mina Bröd böcker i sommar tänkte jag, kul att baka sitt egna bröd att ha med sig på sina picnicar!!
 
Hej med er och glöm inte bort det söta i livet!
 
En favorit i repris =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweettoothcupcake.blogg.se

Glöm inte det söta i livet!

RSS 2.0