En teaser på vad som komma skall!

Jag tror jag väckt bak-djävulen i mig! Vill inget annat än att baka just nu men för att skydda min stackars midja (som redan innan är för bred) försöker jag att vänta, iaf till på torsdag! Då ska jag "fira" av den sista inlämningen för denna kursen och baka Dumle cupcakes! Och efter som svägerskan beställt efterrätt/fika till efter påskmiddagen är ett till bak inplanera på lördag, då blir det Blueberry lemon cupcakes, vilket tydligen var bra då C gillar allt med citron i! =)  Bådar gott!
 
Så nu vet ni vad som komma skall!
 
Torsdag: Dumle cupcakes
Lördag: Blueberry lemon cupcakes
 
Är det någon där ute som vågat testa sweet potato cupcakesen än? Skriv gärna och berätta vad ni tyckte isf!!
 
Puss och hej och glöm inte av det söta i livet! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sweettoothcupcake.blogg.se

Glöm inte det söta i livet!

RSS 2.0